CHESTIONAR
 
Stimată asigurată / Stimat asigurat
 

În vederea aprecierii îngrijirilor medicale pe care le-ati primit în Spitalul Clinic Judetean de Urgentă Craiova si a cresterii calitătii acestora, vă rugăm să aveti amabilitatea de a răspunde întrebărilor din chestionarul de mai jos si de a lista si depune acest chestionar în cutia postală a asiguratului care se găseste la secretariatul spitalului. Răspunsurile în varianta electronică se transmit automat pe email către conducerea spitalului.
Răspundeti la întrebări bifând varianta care descrie cel mai bine situatia dvs.
NU trebuie să semnati, acest chestionar este ANONIM. Răspunsurile dvs. sunt importante pentru noi!
 

1. bărbat femeie

2. Vârsta dvs. ani

3. În ce sectie ati fost internat

4. La internare ati fost însotit către sectie de:

personal sanitar
apartinători
ati mers singur

5. Vă rugăm să acordati calificative pentru următoarele servicii:

5.1. cazare
nesatisfăcător
bine
foarte bine
5.2. curătenie
nesatisfăcător
bine
foarte bine
5.3. alimentatie
nesatisfăcător
bine
foarte bine
5.4. atitudinea personalului de la Camera de gardă
nesatisfăcător
bine
foarte bine
5.5. timpul acordat de medicul de salon pentru consultatia dvs.
nesatisfăcător
bine
foarte bine
5.6. calitatea îngrijirilor medicale acordate de:
5.6.1. medicul de salon
nesatisfăcător
bine
foarte bine
5.6.2. asistente medicale
nesatisfăcător
bine
foarte bine
5.6.3. infirmiere
nesatisfăcător
bine
foarte bine

6. La explorările functionale din alte sectii/altă unitate sanitară ati fost însotit de:

personal sanitar
apartinători
ati mers singur

7. Ati fost instruit asupra modului în care ar fi trebuit să primiti medicamentele pe cale orală ?

da, întotdeauna
da, uneori
nu, niciodată

8. Administrarea medicamentelor pe cale orală:

8.1. s-a făcut sub supravegherea asistentei,
da, întotdeauna
da, uneori
nu, niciodată
8.2. ati primit medicamentele pentru o zi de tratament:
da, toate odată
împărtite în prize

9. Medicamentele administrate în spital:

v-au fost administrate doar din spital
v-au fost cumpărate de familie
ambele variante

10. În cazul în care medicamentele v-au fost cumpărate de către familie, care a fost procedura?

pe bază de retetă simplă eliberată de medicul de spital
pe bază de retetă eliberată de medicul de familie/specialist la recomandarea medicului de spital

11. Ati fost multumit de îngrijirile acordate:

11.1. în timpul zilei
da
nu
11.2. în timpul noptii
da
nu
11.3. sâmbătă, duminică si sărbătorile legale
da
nu

12. Impresia dvs. generală:

nemultumit
multumit
foarte multumit

13. Daca ar fi necesar să vă reinternati, ati opta pentru acelasi spital?

da, în mod cert
probabil ca da
în mod categoric nu
nu se va mai întâmpla (de exemplu: pentru că nu locuiesc în apropierea spitalului)
 
Observatii si sugestii cu privire la aspectele pozitive si/sau negative ale îngrijirii medicale din timpul spitalizării.
- aspectele pozitive
- aspectele negative

Vă multumim pentru colaborare !
 


 

Sursa: Anexa nr. 5 la Ordinul comun al Presedintelui Casei Nationale de Asigurări de Sănătate, al Ministrului Sănătătii si Familiei si al Presedintelui Colegiului Medicilor din România nr. 604/1109/487/februarie 2002.